AMD, oyunlarda gecikmeyi azaltmaya yönelik geliştirdiği yeni teknolojisi Radeon Anti-Lag 2 SDK’yı GPUOpen ve GitHub platformlarında yayınladı. Bu yeni yazılım geliştirme kiti (SDK), oyun geliştiricilerine sunularak oyunların gecikme mühletini daha da düşürme imkanı sağlıyor. Bu sayede oyunların genel karşılık suratları iyileştirilebilecek ve oyuncular daha akıcı bir oyun tecrübesi yaşayabilecekler. Detaylar haberimizde…
AMD, oyun gecikmesini azaltan Anti-Lag 2 SDK’sını yayınladı
AMD, birinci Anti-Lag teknolojisini 2019 yılında piyasaya sürmüştü ve bu teknoloji CPU ile GPU ortasındaki data akışını optimize ederek gecikmeyi azaltıyordu. Yeni Anti-Lag 2 teknolojisi ise daha ileri düzeyde gecikme denetimi sağlıyor. Mayıs 2024’te Counter-Strike 2 ile önizleme sürümü yayınlanan bu teknoloji, oyunculara daha süratli reaksiyon müddetleri vaat ediyor.
Anti-Lag 1, yalnızca şoför katmanında çalışırken, Anti-Lag 2 oyunların kendi iç düzeneklerine entegre edilebiliyor. Böylelikle, oyun içindeki süreç süreci daha verimli hale getirilerek gecikme mühleti en aza indiriliyor. Bu gelişmiş denetim sistemi, oyuncuların giriş yaptıkları süreçlerin ekranda görüntülenmesi ortasındaki gecikmeyi minimuma indiriyor.
Siz ne düşünüyorsunuz? Oyunlarda gecikmenin azaltılması, oyun performansınızı ne kadar etkiliyor? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmına yazabilirsiniz!
Apple, Mac’in en yeterli AI bilgisayarı olduğunu sav etti!
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.